0

@don'T.R.I.P.e Nie do końca .... ale spoko rozumiem argument.

0

Przechodziliscie zapewne wiedźmina 3. Jaką decyzję wybraliście pomiędzy Dijkstra a Rochem ? Kogo poświęciliście ?

4

Przecierz Grizmann jest lepszym graczem i od Depaya i od Sergio (może kiedyś Aguero wymiatał)

4

Ja mu się nie dziwie koleś ładuje gole jak na zawołanie.

0

Jak dla mie dabiut depaya nie był udany. można sie jarać narybkiem ale koleś za dużo nie pokazał jednak.

0

@Ansufati123 puigowcy tak tlumacza brak gry swojego idola

1

@macio_944 "Ciężko żeby przekonał po kilkudziesięciu minutach w towarzyskim meczu... " Byli gracze którzy umieli to robić dla przykładu - Fati.

0

@DIPENNN Ja nie jestem z tych co jedzie po graczach i ich obraża - trzymam za Depaya kciuki i za Sergio też. Wyraziłem tylko swoją opinie po tym meczu.

1

@Pawel13sz i to widać jak na dłoni. Ale wydaje mi się ze lepszy od Martina jest więc i tak spoko progres ;). Może być tak że Sergio Aguero stanie sie jednak numerem jeden na 9tce

0

@DIPENNN No nie do końca - chodzi mi o jego styl - sposób poruszania się agresje - na razie taki misiek coś tam pociągnie coś sie zastawi ale bez szału - często mu piłe zabierali jednak a to Girona. Do Suareza to mu brakuje sporawo ale rozumiem że zajawke macie i go bronicie - szacun za taką postawę ;) tylko później nie jedźcie po nim jak po burej jakby coś nie wyszło ;)

3

@AntekGriezmann Griezu dziś ewidentnie chciał mu dograć coś na brame. Oby nie sprzedali Francuza - bardzo cenie tego gracza.

1

Depay mnie nie przekonał jeszcze - zobaczymy później. Raczej mam mieszanie uczucia względem niego na razie.

13

@Transu96 No to by było bardzo smutne - jeden z lepszych obecnie graczy.

0

@MarioVeB! ty cały czas do Laporty pijesz czy teraz o Depaya ?

0

@Sandman21 gra w Leganes - chyba go sprzedaliśmy po prostu

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Jose+Arnaiz

0

Manay niezle bramkostrzelny jest jak na razie.

0

@fenix1983 dobrze im napisałeś może w końcu zrozumieją.

2

@Comentateiro a gdzie ty podajesz te merytoryczne dane? Kolega przybajmniej dal ci jednego linka jak mu zarzucales ze wymysla. Honoru mu nie zwrociles a caly czas posadzasz go o to samo. Z twojej syrony jest natomiast tylko puste slowo i papka twoich przekonan wiec prosze cie. Przynajmniej sam sie podpieraj czyms wiecej niz tekstem ze znasz100 ludzi ktorzy przeszli bez problemow. Bo wiesz ja moge napisac ze znam 100 z powiklaniami

0

@Comentateiro ty nie masz pojęcia o czym piszesz - nie masz mojego doświadczenia a w moim odczuciu mój argument to zdrowy świat mojej córki więc z łaski swojej troche tonuj co do mnie piszesz. Znam lekarzy osobiście którzy mi mówią że najlepiej nie szczepić dzieci albo opóźniać jak najdłuzej się da - ze to jest teraz biznes (nikt nie bierze odpowiedzialności za jakość i powikłania tego co sie wstrzykuje) - że oni dostają kase za namawianie a za prawde dostają dyscyplinarki. Naprawde nie wiesz o czym piszesz. Twoje media i twoja "nauka" NIGDY Ci tego nie powie. Wymysli za to wariant delta później omega i późnie w ujj innych aby twój rząd kupił za ciężki hajs to gówno i cie wyszczepił - no i oczywiście odpowiedzialność na biorącym zastrzykj - wisienka na torice lajtowego biznedu :) a ty nawijasz o "nauce" XD

1

@MrCental za nowordoka nie miałem na to wływu poza tym to było tak dawno że nie było wtedy jeszcze mowy o biznesie medycznym i szczepionki faktycznie były dobre. Ja swoje przezyłem i wiem sporo na ten temat zaczołem się dowiadywać bardzo dogłębniepo tym jak moja córka dostałą ciężkiego powikłania tuż po typowej szczepione dziecięcej - dopóki nie doświadczysz nieszczęścia z tym związanego i się nie wgłębisz w temat będziesz tkwił w głupim przeświadczeniu żw wszystko z nimi jest ok. A ja mam negatywne doświadczenie po PRZEBADANEJ szczepionce - tutaj mówimy o deksperymencie na twoim ramieniu. Tak jak kolega weżej napisał - chyba nie chcecie czegoś dopuścić do świadomości. Pozdrawiam i zdrowia życzę (i to nie jest złośliwe życzenie).

0

noż kurde wiedźmin normalnie.

0

@against_modern_football "Po prostu trzeba zakończyć tę farsę z tym liczeniem i straszeniem ' koelga jest podatny .. niestety ;)

0

@Comentateiro no widzisz kolego ja cie bardziej szanuje bo próbowałem rozmawiać ... pomimo że w moich oczach twoja edukacja kończy się na telewizji ale rozumiem wyparcie. Pogadamy w przyszłosic o naszym klubie na pewno ;) pozdrawiam.

0

@Comentateiro "No masz tę wolność, nikt Cię nie zmusza do szczepień" czyżby ? a to co wprowadziła Francja ?

"Jednak nikt Cię nie zmusza." - dalej to samo co wyżej ....

"Fala pandemii oznacza ograniczenia, a szczepienie jest przepustką do ominięcia tych ograniczeń" ja w to nie wierzę i popodejrzewam ze 90 % społeczeństa też nie - ludzie szczepią sie tylko dla wygody by bez problemowo wyjechać na wakacje widać to w dyskusjach dosdnie.
Jednym słowem głupota nie zwalnia z odpowiedzialności za siebie i bliskich a jednak robi swoje.

"Naturalnym stanem dla pandemii są ograniczenia" - nie dyskutuje z tą bzdurą - uważam że grypa większe żniwo zbierałą ale nie było jak tego chwycić by zarobić.

"a Ty zachowujesz się jakby od 1,5 nic się na świcie nie zmieniło." - chodzi ci pewnie od 1,5 roku - ano zmieniło sięwidzedo dokładnie ..... niestety.

"Ja z możliwości skorzystałem a ponieważ mam szacunek dla ludzi nauki, było to dla mnie proste" - według mnie jesteśpo prostu człowiekiem oszukanym z tą "nauką" dlatego o ciebie walcze i z tobą rozmawiam.

"Twoja reakcja i większości tutaj jest histeryczna" - ja bardzo rzadko sięjednak udzielam.


"Tym bardziej, że rasiści i homofobii tej wolności inny odmawiają, ale na swoim punkcie są strasznie przewrażliwieni" - nie rozumiem troszke tego stwierdzenia więc sięnie odniosę.

0

@against_modern_football Dokładnie tak jest ... prawdopodobnie w ciągu nastęnych kilku dekat ta cywilizacja upadnie - nie wiem jak to będzie wyglądać ale fajne to nie będzie. Według mnie za długo nie było takiego hitlerka który by pokazał ludziom co jest ważne (i tyu nie mylić z jakimś faszyzmem - chodzi mi o młość do człowieka i zrozumienie innego punktu widzenia to co ten idiota w ludziach wyzwolił). jak by to nie odbierać po 2 wojnie światowej ludzie wiedzieli że maja się zjednoczyć i odbudować siwat. Teraz im palma odbija . Jestęsmy chybionym gatunkiem. Jak zbyt długo jest zastuj to dooopa boli.

0

@Comentateiro Nie zgadzam się z tobą - moje ciało - moje decyzje - świta ci coś ? To bardzo istotne w rozumieniu woloności człowieka. Podatki były od zawsze ludzie sie przyzwyczaili i ma to sens bo korzystam ze służby zdrowia ... ale zaraz, zaraz są juz idiotyczne pomysły by pomimo podatków mi to zabrać bo nie dam sie zaszczepić ... naprawde ludzie pojechali w paranoi medialnej do granic absurdu. Ja rozumiem wage wiary ale cielesność jest spokojnie BARDZO NADRZĘDNYM tematem w naszych dogmatach ... nie kłuć sie sz tym bo nie ma z czym ;) chyba że uważasz że możesz mnie zniszczyć by samemu przeżyć (to jest baaaardzo naciągane oczywiście pod twoją wyobraźnie w tej dyskusji ) :) .... dyskutujmy ? Do tego to się sprowadza.

0

@viscajasiek ciekawe co piszesz kolego bo myślę że po lajkach (w 3 pierwszych odpowiedziach) widać że tu nie tylko o antyszczepionkowców chodzi tylko że to ma jednak racje bytu. Jeden z drugim uważacie że można narzucić ludziom nakaz przyjęcia medykamentów i karać ich (pośrednio) za niesubordynacje. Do tego to się sprowadza i to jest cholernie chore. A niby tacy otwarci jesteście w innych sprawach dotyczących wolności innych wyborów człowieka.

0

@ComentateiroTak tylko zerknołem na twoją historie dyskusji i bardzo często używasz tego bezwartościowego "łomu" i prymitywizujesz swoje dyskusje ... co jak sam ujołeś (w tych przypadkach akurat) świadczy o tobie ;). Mam zupełnie inny światopogląd niż Ty ale szanuje Cie bardzo za treści związane z tym klubem.

Po krótce wyjasnie po raz ostatni:

"Szczepionka nie zmienia tego kim jesteś i nie stanowi o tym kim jest człowiek" - Jednak nakazuje ingerencje medyczną z która sięmozesz nie zgadzać i w którą możesz nie wierzyć a to w zupełności wystarczy - nie jesteśmy niczyimi niewonikami ;)

"Usługa medyczna nie stanowi o tym kim jest człowiek" - wtych czasach jednak sięz tym stwierdzeniem nie zgodzę - według mnie stanowi o tym czy człowiek sam o sobie decyduje czy nie ma wpływu na własny los tylko "idzie za tłumem" - a to już stanowi kim jesteśmy - myślę że doskonale to wiesz.

"Przez szczepionki i podatki nie gwałci się praw do bycia tym kim chcesz być" - nie wiem po co tu podatki wrzuciłeś ale skupie sięjednak na szczepionce - w dzisiejszcch czasach jeśli chce sięleczyć przykładowo ziółkami to powinienem miec do tego prawo i koniec kropka więc nakazy szczepienia gwałcą moje PODSTAWOWE prawo wyboru.

i tyle ... jak widzisz nie zgadzamy sie ze sobą w bardfzo podstawowych kwestiach dotyczących właśnie szczepień więc pozostawmy to i się nie kłućmy ... nie ma sensu

Pozdrawiam serdecznie i kibicujmy razem Barcelonie po prostu a takie tematy same przeminą... mam nadzieję ;)


2

@Comentateiro Ale ma Ojca który podobno ogarnia i ostatnio ciekawy wywiad z nim był - troche to dziwne ze nabrał teraz wody w usta. Jak na moje oko to prawda leży po środku i Moriba i jego stary też trochę kombinują.

1

@Comentateiro ja to zezlomowanie bardziej odbieram w druga strone - napisales ze "szczepic sie przecierz mozesz i juz jest ok". Wymienili ci wiec ze mozesz wiele spraw odmienic ktore wplywaja na to ze jest/czy nie jest ok. Np Walczyc ze swoim homiseksualizmem i juz mikt sie nie przywala jesli byłeś dyskryminowany lub zmienic wyznanie jesli jestes atakowany za nie. Wiesz wszystko mozna podciagnac pod twoje "przecierz kazdy moze sie zaszczepic by nie być wukluczonym i móc pójśc do kawiarni" i to wlasnie bylo zezlomowanie. Moze dla ludzi szczepienie sie jest utrata wolnisci wyboru co robic ze swoim cialem. Powinienes to tozumiec to w gruncie rzeczy jest bardzo lewackie podejscie. Patrz lgbt i wiele plci gdzie zapewne dopuszczasz do tego włąsnie z powodu że ich ciało ich wybór ;). Ty jestes lewocowy widze twoje wpisy ale bardzo wybiorczo.

Media

Liga typerów

1 KOLAKM 20 pkt
2 norbi77 17 pkt
3 DESPac 17 pkt
4 boronez 16 pkt
5 tribo 16 pkt
Zobacz tabelę

Sonda

Który piłkarz Barcelony pokaże się z najlepszej strony podczas EURO i Copa America?