0

Lubię tą stronę fani tej drużynie są tak głupi jak ten zarząd każdego trenera byście zwolnili był Ernesto nie było gry ale wygrywaliśmy z jakimś ogorkami jak przyszedł setiem każdy mówił że dobry kandydat bo DNA Barcelony nikt prócz Guardioli żaden trener nie ma DNA... Zresztą on nie wróci liczę LUCHO który odbuduje ten zespół bo tam nie było klepania bez sensu piłka była fajna gra z kontry bo tak się teraz gra !!

0

Dobrze sezonu nie zaczął a już skończył xd

0

Wiadomo kiedy moskito dostanie zielone światło ?

1

Nie znam tego trenera ale powiem wam że brakuje mi Lusia Enrique co my wtedy graliśmy to aż łezka w oku.

No i z chęcią zobaczyłbym Pepa bo on wie co to widowiskowa gra.

3

Rakieta wraca w meczu z Borusia pokazał że jest wiele wart

0

Czuję że zamiesza i żaden z podanych się nie sprawdzi xd

1

No słabo to wyglądało wczoraj ale nie wiem kogo winić kadrę mamy dobrą więc ja bym widział błąd w 2x tourne to przez to te kontuzje. I brak przygotowania

0

Juz nie mogę się doczekać jeszcze jednego słabszego meczu busiego i Komentarz trzeba sprzedać bo się nie nadaje dawać hejterzy!!

0

@Pawel1980 być może styl można dopracować nadal jesteśmy Barcelona zazwyczaj jak był dobry start to słaba końcówka więc może teraz będzie na odwrót ale idąc twoim myśleniem Chelsea to już nie to samo a Liverpool też dostał 2 -0 a w lidze niszczą nie ma uzasadnienia w waszych komentarzach..

6

Kocham ekspertów tej strony już wszyscy najgorsi . Niestety oglądałem tylko 1wsza połowę ale tam grali wszyscy słabo i to był pierwszy mecz w LM więc ja jestem spokojny początek sezonu nie za ciekawy ale patrząc na wyniki innych drużyn jestem spokojny bo jeżeli Inter fuksem remisuje Valencia w rozsypce po batach 5-2 wygrywał z Chelsea 1-0 która wygrała ostatni mecz 5-2 to pozdro.
Więc ogarnięcie się pseudo zabawy którzy wnioskują wszystko bo jednym meczu pseudo znawcy bo nikt nic mądrego nie pisze tylko hejt.

1

@Borneo ale wydaje mi się że nie było jasnej przesłanki szukaj sobie nowego klubu tylko albo pomożesz nam Neymar ściągnąć albo zostajesz . Gracz który tyle dał klubowi taka szara myszka powinien albo dostać sygnał szukaj nowego klubu my nie będziemy ci utrudniać a nie wciskać go żeby ściągnąć Neymar którego szanuje za umiejętności i za widowiskowa grę ale po za tym jest dla mnie nikim prze cyrk jaki odwala .

1

@Borneo zgadza się jest tłum i może blokuje ale zapracował sobie na szacunek i wolną rękę gdzie chce odejść

4

Nie rozumiem jak można tak traktować gościa który zapierdziela na całej długości walczy poświęca się a na tej stronie każdy go ciśnie i do tego sprawa tego transferu według mnie gościu zasługuje na szacunek ale tutaj na tej stronie go nie dostanie bo same ameby społeczne bo nie strzeli 30 goli w sezonie to już sprzedać przypomnę że to on strzelił najładniejsza bramkę tamtej edycji ligi mistrzów z kogutami o ile dobrze pamiętam.
Hejterzy .

1

Neymar dorzuc te 100ml do swojego powrotu i witam cię z pocałowaniem ręki stać cię przecież po kasę do p$g poszedłeś

4

Fajny wywiad miło się czyta ciekawe odpowiedź nie oklepane polecam

3

@woy_one nie zgadzam się no Neymar mbappe i hazarda trzzeba ustawić jeszcze a Neymar odszedł spoko ale w jaki sposób o to każdemu chodzi ..

1

Nw. Czemu ale widziałem w nim potencjał na zmiennika dembele a nawet pierwszy skład ale trener.. i przyjscie gryzka to raczej musiało się tak skończyć
Powodzenia!!

1

Niech Neymar sam się wykupi stać go, z Barcelony sam je wykupił więc niech placi za swoje bo trochę pewnie chłop zarobił bo w celach sportowych chyba tam nie przechodził ????

3

Tak apropo de Jonga to podoba mi się ten typ jako człowiek bo w akcji mało go widziałem dobrze mu z oczu patrzy zawsze uśmiechnięty mam nadzieję że da dużo uśmiechu do szatni :)

1

Czy cały czas jak do Barcelony ma przyjść jakaś gwiazda to musi byc jakiś cyrk nie stawi się na trening ciągnie się ten cyrk nie potrzebnie już piłkarze nie potrafią odejść normalnie ? Nie można zamknąć transferu przed rozpoczęciem treningu ?

0

@Yoshi94 czyli z naszym też się nie dogada bo raczej Matsa nie wygryzie za duże pieniądze jak na rezerwowego .

25

Hahaha oddajemy lepszego bramkarza za gorszego i cena taka sama czemu nas wszyscy na transferach dymają ?

1

I ja mu wtedy mówię Waldek czas na konkretne rotację jak ty mi teraz zaimponowales????

1

jakis link do meczu?

0

jakies linki do meczu ktos poratuje?

1

pytanie czy ma ktos dobra strone z polskim komentarzem zeby obejrzec ?
PS. pytam teraz bo chce juz byc ubezpieczony ;d

0

Jak wypadł dembele i S. Roberto na pomocy, Arturek ktoś może coś powiedzieć na ten temat ?

1

Ta ta to trzeba było wykorzystac, a kto umarł ten nie żyje

0

Wielka niewiadoma czy dać zagrać nowym piłkarza bo każdy chce zobaczyć ich w akcji czy może klasyczna 11nastka i pewne zwycięstwo zobaczymy !

0

Czyli Mina na wylocie chyba że coutinho dostanie paszport ?

Media