0

@MarshallLAW poczekać na info o zwolnieniu Valverde, wtedy może coś się zmieni, ale gwarancji nie ma, bo w końcu możesz zmienic Valverde treneiro na innego ale to nic nie zmieni...

0

Fati pierwszy skład!!! Kocham Cię Valdek :)

1

@bialagora Bartomeu ryzykuje z transferem Nemara, ma chłop jaja, ale kto nie rezykuje ten nie pije szampana...

0

Ktoś się orientuje ile zarabiają poszczególni piłkarze barcelony z tytułu kontraktu, nie liczac dochodów z reklam i dodatkowych bonusów?

1

W pierwszej połowie Busquets zawalil bramke kiepsko podając - gdzie on mial glowę? chyba jeszcze myślami był na wakacjach, natomiast przy drugiej bramce słabo zagrał De Jong, nie blokując strzału. Ogolnie warto zapamiętać w ty meczu piękny strzał Rakiticia i niezła gra Puiga w pierwszej połowie, choć widać, ze facet jest za słaby fizycznie na gre twardymi anglikami, musi poprawic mase mieśniową. Todibo dwa razy zachował sie bardzo kiepsko, jak jakiś junior, jakoś nie widzę w nim nastepcy Pique. De Ligt powinien grać w barcy, jeszcze tego pożałujemy, ze nie przyszedł. Griezman nie mial z kim grać i mial kilka przebłysków Dembele słabo grał,mam wrażenie, że zbyt często lubi grać solowki w orkiestrze i nie umie wspolpracować w akcjach druzynowych.

0

W pierwszej połowie Busquets zawalil bramke kiepsko podajac - gdzie on mial glowe? chyba jeszcze myslami był na wakacjach, natomiast przy drugiej bramce słabo zagrał De Jong, nie blokujac strzału. Ogolnie warto zapamiętać w ty meczu piękny strzał Rakiticia i niezła gra Puiga w pierwszej polowie, choć widać, ze facet jest za słaby fizycznie na gre twardymi anglikami, musi poprawic mase mieśniową. Todibo dwa razy zachował sie bardzo kiepsko, jak jakiś junior, jakoś nie widzę w nim nastepcy Pique. De ligt powinien grać w barcy, jeszcze tego pożałujemy, ze nie przyszedł. Griezman nie mial z kim grać i mial kilka przebysków Dembele słabo grał,mam wrażenie, że zbyt często lubi grać solowki w orkiestrze i nie umie wspolpracowac w akcjach druzynowych, zbyt dużo niedokładności w podaniach u niego.

0

coś słabo wychodzi nam ta tiki-taka...

2

Poniewasz mam czas bo są Święta wiec zadalem sobie trudu by sprawdzic jak grali Iniesta i Xavi w wieku Arthura.

https://www.youtube.com/watch?v=obcZJPEbo3c
58 minuta
1:07 piekna akcja
1:40
3:14 piekna akcja
3:47 - przepiekne prostopadłe podanie po ktorym padla bramka - pieknie wypatrzyl larsona
https://www.youtube.com/watch?v=XpiDUVYoUOU
34 sekunda przpiekne wyjscie spod presingu i prostopadłe podanie

https://youtu.be/XpiDUVYoUOU?t=32
2:47 przepiekne prostopadłe podanie https://youtu.be/XpiDUVYoUOU?t=164
3:48 https://youtu.be/XpiDUVYoUOU?t=228
4:15 kolejne prostopadłe podanie
xavi w el classico https://www.youtube.com/watch?v=CnZ4f40UFAE

Niestety u Arthura nie ma tej skali talentu co u xaviego i iniesty w jego wieku. Mimo ze w momencje jak zaczynali kariere otoczeni byli duza iloscia gwiazd, deco, eto Ronaldinho podobnie jak teraz Arthur, potrafili pokazac magie. Mimo wszystko zycze powodzenia Arthurowi na Nowy rok i tęskinie za Xavim i Iniesta.

0

Tęsknimy za Iniestą i Xavim za a ich prostopadłymi podaniami, umiejętnością utrzymania się przy piłce w bezpośrednim kontrakcje z przeciwnikiem, wspaniałym balansem ciała, który pozwalał mijać przeciwników jak tyczki za "baletem" na boisku Iniesty. Za tym za co pokochałem Barce. Arthur jest jak narazie słaba ich kopia, obu półśrodkiem i nigdy nie bedzie gral jak oryginal nie potrafi wykonac takich zagran i z taka jakościa na boisku jak wymieniona dwójka, w bezpośrednich kontaktach traci piłkę, czasem mam wrażenie ze ich unika, by nie tracić piłki (i nabijac sobie statystyki) i jak narazie to nie widziałem dobrego prostopadłego/wertykalnego podania Arthura, w gąszczu nóg przeciwnika do napastnika, po którym mógłby zapytać bramkarza w który róg bramki chce dostać piłkę a często widzę podania w szerz, owszem zdarzają się "koleczka" ala xavi ale ogolnie szału nie ma, takie koleczka to sam robie na podworku, nic specjalnego. Ogladajac filmiki z potencjalnych konkurentów w przyszłości w drużynie czyli Rabiota lub De Jonga mozna dostrzec u tych pilkarzy czysty talent podania wertykalne, balans ciała namiastke magi tego czego Barcy brakuje, oczywiscie pytanie czy potrafili by go pokazac w takim samym stopniu w barcie. Jak narazie Arthur ma jeszcze duze braki i nie wiadomo czy ma az taki duzy potencjal aby sie rozwinac, czas pokaze.

Media

Liga typerów

1 barcatv 107 pkt
2 marius64 101 pkt
3 piotrtrzebinia 98 pkt
4 Tomini 96 pkt
5 TrogluS 96 pkt
Zobacz tabelę

Sonda

Kogo Barcelona powinna sprowadzić w zastępstwie Ousmane'a Dembele?