O sobie

  • Zainteresowania Piłka Nożna
  • Ulubiony zawodnik David Villa, Leo Messi, Carles Puyol, Dani Alves
  • Ulubione zespoły FC Barcelona , Wisła Kraków
  • Barcelonie kibicuję od 2005 roku

Statystyki

  • Dni w serwisie 3055
  • Liczba komentarzy 577
  • Polecenia 52

Komentarze

0

Mam nadzieje, że bedzie w zarzadzie i bedzie tez tak trzymał za morde jak za jego czasów szatnie. Gość z jajami jakich mało!

4

A czy ktokolwiek dostanie szanse za czasów tego zesranego zarzadu? Mam juz dość wydawania bezsensownych pieniedzy, na jakies wynalazki itp. Zawszze kochalem ten klub przez to ze brała swoich, ze swojej szkółki, że ci goście zyli ze soba od gnoja i to cechowalo ten klub. Robi sie drugi AC Milan, przykre jest to jak widzisz i nic nie mozesz z tym zrobic

0

Wincyj szans dla chlopaka

0

Dembele swoją głową nie pasuje do Barcy, fajnie jakby go sprzedali nawet za 80 mln i dolożyli gotówy i kupili Sancho, bo wczoraj było widać jak róznice jak gość wszedł na boisko, 2 strzały , jeden gol jedna poprzeczka, przyjemnie bylo patrzec na tego gościa

0

Zachwyceni powinni być Messim bo to on ratuje dupe przed zwolnieniem Valverde.

Zobacz wszystkie

24

Po głębszym zastanowieniu mowie stanowcze NIE. Liczę na Coutinho i Dembele, szczególnie Coutinho. Krótko z mojej strony

10

Bardzo mi sie podobały obrazki jak Barca po meczu z Napoli wracała do Hiszpanii i wszyscy jakis Netflix, Chińczyk itp a Frenkie skrót meczu w Napoli Barca. To pokazuje jak kapitalny bedzie to transfer, ciagły rozwój i dokształcanie sie poza boiskiem. Tak sie pracuje na sukces.

6

Jesli to prawda z Neymarem to bede optymistycznie nastawiony. Nie ma co ale chłopak rozegrał w Barcelonie bardzo dobre sezony. Jak juz ma sie tak stać to sądze, że na tyle zmądrzał po ostatnich incydentach, że bedzie to dobry ruch ze strony Barcelony

4

No dobra, jakby ten koleś trafił do Barcelony byłbym bardzo zadowolony. Świetnie sie zapowiada a jak wiadomo Suarez juz młodszy nie bedzie ;)

4

A czy ktokolwiek dostanie szanse za czasów tego zesranego zarzadu? Mam juz dość wydawania bezsensownych pieniedzy, na jakies wynalazki itp. Zawszze kochalem ten klub przez to ze brała swoich, ze swojej szkółki, że ci goście zyli ze soba od gnoja i to cechowalo ten klub. Robi sie drugi AC Milan, przykre jest to jak widzisz i nic nie mozesz z tym zrobic

Media

Liga typerów

1 marius64 97 pkt
2 barcatv 96 pkt
3 piotrtrzebinia 95 pkt
4 Marjando 92 pkt
5 rambocyc 91 pkt
Zobacz tabelę

Sonda

Kogo Barcelona powinna sprowadzić w zastępstwie Ousmane'a Dembele?