O sobie

  • Zainteresowania Brak informacji
  • Ulubiony zawodnik Brak informacji
  • Ulubione zespoły Brak informacji
  • Barcelonie kibicuję od Brak informacji

Statystyki

  • Dni w serwisie 3570
  • Liczba komentarzy 67
  • Polecenia 18

Komentarze

0

@Veysel kogo brakuje z defensywy/obrony, że ładują nam gole jak juniorom?

1

Barca oklapła jak cycki rudego...

0

Jebne z wersaleczki chyba jak zaczną iść na rekord wrzutek..A skład pod taką taktyczke widać przygotowany hehe

1

Ile dzisiaj będzie wrzutek? Typujcie w komentarzach xD

0

Ale bk co on gada hehe..

Zobacz wszystkie

3

Jaka żenada masakra.. Jaki to wstyd patrzeć na tą końcówkę meczu było.. Następnym razem zjem cokolwiek po meczu niż przed bo drugim razem bym się zrzygal patrząc na ten magiczny futbol.

3

Nie "mogliśmy wygrać ", a "powinniście" bo po obrazie tego co zaprezentowaliście, nie mogliście wygrać taką grą

2

@jacek905 o stówę ze będzie typowym średniakiem czyli dwa trzy mecze w sezonie top, kilka totalnie zawalonych interwencji reszta w skali od 1 do 10 na 5-6 to mój typ

2

Jak trzeba będzie bronić dupy to powie nawet że gówno to przysmak i rarytas

1

@Batys każda wymówka dobra.. Byle by coś na odczepnego powiedzieć

Media

Liga typerów

1 KOLAKM 20 pkt
2 norbi77 17 pkt
3 DESPac 17 pkt
4 boronez 16 pkt
5 tribo 16 pkt
Zobacz tabelę

Sonda

Czy Barcelona powinna sprowadzić Daniego Alvesa?