Luis Suárez: Będzie lepiej dla wszystkich, jeśli Barça sprowadzi mi konkurenta

Radek Koc

14 listopada 2019, 10:02

Ovación

59 komentarzy

Fot. Getty Images

Luis Suárez przebywa obecnie na zgrupowaniu reprezentacji Urugwaju i przygotowuje się do meczów towarzyskich z Węgrami i Argentyną. W wywiadzie dla Ovación napastnik Barcelony opowiada o planach na przyszłość. 

- Mistrzostwa świata w Katarze w 2022 roku? Mam nadzieję, że będę mógł tam wystąpić. W zasadzie to jestem tego pewny. 

- Czy w 2022 roku będę jeszcze zawodnikiem Barcelony? Wymagania w tym klubie są niewiarygodnie wielkie. Tutaj co trzy dni musisz podejść do egzaminu i nie ma żadnego odpoczynku. Nie przebaczają ci nawet jednego złego meczu. Nie jest łatwo przyjść do takiego klubu jak Barcelona, zaadaptować się i wywalczyć miejsce w składzie. Trzeba docenić fakt, że gram w tym zespole od pięciu lat i radzę sobie z presją. Zawsze staram się odpowiadać w ten sam sposób. 

- To, że Barcelona szuka i chce sprowadzić innego piłkarza grającego na pozycji numer "9", nie jest niczym dziwnym. Taka jest piłkarska rzeczywistość. 

- Powiedziałem to już jakiś czas temu, że przyjdzie taki moment, w którym mój wiek nie pozwoli mi na grę na takim poziomie, jakiego wymaga Barcelona. Natomiast póki jestem w stanie i mam siłę, niech klub sprowadzi konkurenta na moją pozycję, tak będzie o wiele lepiej. Dla mnie będzie lepiej, ponieważ zmusi mnie do wysiłku. Dla klubu też będzie lepiej, ponieważ wzrośnie rywalizacja. Wreszcie będzie lepiej dla przyszłości zespołu. Barça będzie mogła skorzystać z pomocy wielkich graczy w składzie i dobrze przygotować tego nowego napastnika. 

- Moja ostatnia kontuzja nie była poważna i pozwoliła na szybki powrót do gry. Są ludzie, którzy wiedzą więcej niż moi klubowi lekarze. Powiedziano o urazie, który w rzeczywistości nie istniał. Pomylono go z moją poprzednią kontuzją. 

Powiązane artykuły

Poleć artykuł

Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany.

Czyli Antek na prawa obrone...