Luis Suárez po meczu z Granadą: Ta porażka nas martwi, trzeba dobrze przeanalizować wiele spraw

Łukasz Lewtak

21 września 2019, 23:35

Marca

58 komentarzy

Po przegranym 0:2 meczu z Granadą na Nuevo Los Cármenes krótkiej wypowiedzi dla mediów udzielił Luis Suárez.

- Ta porażka martwi i boli. Trzeba dobrze przeanalizować wiele spraw. Musimy być krytyczni wobec siebie, aby móc się poprawić.

- Przegrywaliśmy już po kilku minutach i mecz stał się dla nas trudny. Nie byliśmy zdecydowani w naszych działaniach.

- Musimy przeanalizować nasze pierwsze mecze na wyjeździe w tym sezonie. Oczywiście te wyniki martwią, podobnie jak brak skuteczności i okazji bramkowych.

- Czy mistrzostwo jest zagrożone? Nie można tego potwierdzać już teraz, ale takie mecze w perspektywie sezonu dają tytuł. Musimy być bardziej zdecydowani, aby zdobyć mistrzostwo.

Fot. Anna Nessi, soccer.ru / CC BY-SA 3.0

Poleć artykuł

Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany.

Przeanalizujmy... - BRAK JAJ, BARK CHARAKTERU !!!!!!!!!!!!

Odgrzewany kotlet co konferencje/wywiad. To zaczyna być śmieszne. Wypowiedzi na poziomie gimnazjum (nie tylko LS, tak samo trener i reszta zespołu), wystarczy rzucić kilka banalnych zdań i po sprawie, wszystko okej. Wszystko co zostało powiedziane przez Suareza kibice wiedzą od początku sezonu, jak nie od połowy poprzedniego. Nie rozumiem co takie wywiady mają na celu. Każdy wiecznie klepie to samo. Ciepłe kluchy w oleju i nic więcej. Zero charakteru w wypowiedziach. Równie dobrze tego wywiadu mogłoby nie być. I w prasie i na stronie. Nie wnosi kompletnie nic. Kopiuj wklej Valverde.

z taka gra to mozna zapomniec o jakimkolwiek mistrzostwie

Analizę zacznij od siebie.
Cały czas Cię widzę z kubkiem ze słomką. Cały czas coś żresz. Obleśne to jest. I jeszcze Messiego w to wciągasz

I tak caly czas mozna gadac ... Wezcie sie za robote panowie bo tego nie da asie ogladac

Tak to jest, gdy dobiera się kadrę, taktykę i styl gry pod jednego zawodnika. Ma w kontrakcie, że może odejść za darmo, niech odchodzi (za darmo z szacunku i za zasługi), a razem z nim nadworny "mącik" Pique i Suarez na dokładkę. Zatrudnić trenera z charyzmą i wizją (kogoś a'la Klopp), poświęcić sezon na zbudowanie drużyny. Otóż to; DRUŻYNY, bo na dzień dzisiejszy FCB to zlepek indywidualiści, ducha drużyny w tym nie widać. Zostawić ze starej gwardii kilku najwartościowszych, a resztę na giełdę. Czas Barcy Pepe się skończył, a 30 latkowie + Valverde, to za mało na dzisiejszą piłkę, a przede wszystkim za mało na drużyny grające jak BvB czy wczorajsza Granada.
/Pax

Ja proszę o pytanie do Suareza jaki był plan taktyczny na mecz i na jaki został zmieniony po stracie gola.

Czy wy się dobrze czujecie? Macie pretensje do Suareza że słabo gra u Valverde? A ktoś gra dobrze, poza Messim który odkad Ev przejął druzynę ratował wyniki drużyny stwarzając wrazenie że tu jest jakiś pomysł?

Największa porażka w klubie zabiera głos...

Przeanalizować to trzeba opcje pożegnania Suareza i kilku innych jegomości.

Ten piłkarz ewidentnie lata swojej świetności ma za sobą , po sezonie liczę , że zrozumie , że nie jest już w stanie grać na bardzo wysokim poziomie przez większą część sezonu , Luis nie pozwól by ludzie zapamiętali cię w sposób nie godny , po sezonie zrezygnuj a twoje beznadziejne mecze w ostatnim czasie zostaną wybaczone i będziesz pamiętany jako najlepsza 9 w historii Barcy a nie wrak piłkarza jak to jest obecnie .

To bierzcie się do roboty i przestańcie udawać faule, lekkie stłuczenia czy też zabawę na orliku, bo piłka tego nazwać nie można.

Na obecną sytuację to Luis jest pilkarzem rotacyjnym.Czyli ktos gra od początku i gdzies tam w 60-70 min wchodzi Luis ,żeby poszarpać. Na 90 min. go nie widzę. Szanujmy sie.

Hmm a ja bym przeanalizował jakim cudem mamy w kadrze jednego, jedynego napastnika który od 2 lat gra piach.

Luis ja Cię szanuję za to jak grałeś kiedyś w piłkę, ale Ty się zastanów dlaczego nie strzeliłeś bramki na wyjeździe w LM od kilku lat i nic z tym nie robisz?

On też powinien po sezonie opuścić klub a na jego miejsce przyjść napastnik który byłby skuteczniejszy niż urugwajczyk. Nie oszukujmy się jego najlepsze lata minęły. Ben Yedder był do wyciągnięcia. Czemu Barca go nie kupiła? Na pewno byłby lepszy niż wydłużony urugwajski napastnik.

gadka szmatka, a zaraz zapomną o tym meczu i następny wyjazd ta sama kopanina.

Wiele razy nazwalem go grubaskiem ale...
Jesli ktos z Was dba o swoja kondycje i wie ile wyrzeczen wymaga w obecnym swiecie, zdrowe odzywianie sie, znalezienie czasu na treningi itp. itd to rozumie gdzie Suarez ma pilke, gre dla Barcelony, kibicow i swoja koncowke kariery.
Facet moze sobie pozwolic na kazdego dietetyka, kucharza czy trenera a przeciez, zapewne w Barcelonie nie zatrudniaja pani Danki co masaz zrobi przy okazji robienia golonki. Do tego ma 2 treningi dziennie (byc moze, obecnie malo wymagajace ale zawsze) i zazwyczaj, te 16 km przebiegnietych tygodniowo podczas meczow. Pomyslcie, jak on musi zrec lub chlac (albo wszystko razem) by przybierac na masie?
Czy robi tak profesjonalista, ktos kto dba o zdanie kibicow i ma ciagla chec samodoskonalenia sie?
Moim zdaniem chlop powienien podazyc droga Ronniego, czyli pozegnac sie z klubem. Ronaldniho tez byl przez wszystkich kochany - kibicow i szatnie a mimo to, trener bez stazu ale z jajami, byl w stanie sie go pozbyc.

Jak dla mnie jeśli tem gosc się nie weźmie w końcu za swoją formę fizyczna i nie zaakceptuje roli rezerwowego to pora się z nim pożegnać. Dosyć utrzymywani klubu kolegów Messiego.

Suarez to poziom MLS, w sam raz do zespołu Beckhama ;)

Przy każdej porażce te same słowa od dwóch lat. 'Musimy się poprawić; zabrakło dokładności; pH trawy było dziś niekorzystne'. Dosyć pie*lenia, dawać trenera z jajami, poustawiać tę zgraję, koniec ze świętymi krowami.

Poważnie? Suarez przy dobrej i inteligentnej analizie siedziałbyś od połowy zeszłego sezonu na ławce więcej dla Ciebie byloby dobrze aby poziom analizy dalej był na poziomie polskiej 4ligi.

Ty lepiej zanalizuj czemu bramki w LM na wyjeździe nie potrafisz strzelić

PrzeANALizować? Zgwałcili Was z uśmiechem na twarzy, a Wy jeszcze portki zdjęliście. Tak więc słowo ANALiza powinna nabrać u Was nowego znaczenia.

Łatwo ci mówić jak nawet nie grałeś w meczu tylko sobie lawę grzałeś

Ty i cały zespół bardzo przyczyniliście sie do tej porażki. Najgorsze jest to, że to juz nie jest wypadek przy pracy...

Przede wszystkim analizujcie jaki trener dostępny obecnie na rynku mógłby sprawić, że oglądanie meczów Barcelony to będzie znowu przyjemność, a nie męki.

Te sprawy analizują już co najmnniej od porażki z Romą...

Coś się mało nabiegał dzisiaj - 8km

Trzeba przeanalizować możliwość jak najszybszego pozbycia się Ciebie z tego klubu.

nie winie ci chociaż w tamtym sezonie grałeś mi na nerwy to pomoc daje du*** nie ma zgranie ani z atakiem ani z obrona Rakitic i Roberto to sie do Barcelony B nadaja powinien grac Arthur i to w kazdym meczu z de jongiem

Dzięki Luis, uspokoiłeś Mnie XD Zobaczymy ile z tych słów okaże się prawdą...

Święta krowa...

A to ty dziś grałeś?

Ale chłopie wy już analizujecie cały czas a gracie jak byście byli na kacu na wyjazdach....

Drugi Real się robi, ciągłe analizy, efektów brak

Szkoda słów zarówno na Ciebie jak i na tego trenera. Razem z nim powinieneś się spakować.