Oficjalnie: Allianz globalnym sponsorem FC Barcelony do 2024 roku

Julia Cicha

30 lipca 2021, 10:19

FCBarcelona.es

25 komentarzy

Fot. Getty Images

FC Barcelona poinformowała o przedłużeniu umowy sponsorskiej z Allianz o trzy sezony, do czerwca 2024 roku. Firma poszerzy swoją rolę ze sponsora lokalnego na sponsora globalnego. Z tej okazji w meczach ze Stuttgartem i Red Bullem Salzburg piłkarze Barçy będą mieli na lewym rękawie koszulek logo Allianz.

Przedłużenie współpracy było możliwe dzięki bliskim relacjom obu podmiotów związanych ze sobą od 10 lat. Teraz wspólnie wykonują krok naprzód w celu przeprowadzenia wielu projektów opartych na wspólnej filozofii zaufania, pokonywania własnych słabości i wzajemnego wsparcia. Będą stawiać na piłkę kobiecą, angażować się społecznie, szukać ciągłej innowacji oraz kompromisu między doskonałością w sporcie a wyjątkowym stylem gry. Z tego powodu porozumienie zostaje poszerzone także na Barçę Femeni oraz Barçę B. Barcelona i Allianz wspólnie pracować będą również w Fundacji, Barça Innovation Hub i Barça Academy.

W ramach Fundacji utworzony zostanie nowy projekt Confidence in Tomorrow & Barça Foundation, który będzie opierał się na pomocy 200 dzieciom z okolic Barcelony. Za pomocą metodologii FutbolNet dzieci dotknięte biedą, niepełnosprawnością, chorobami, nierównościami społecznymi i różnymi formami dyskryminacji będą mogły rozwijać się dzięki sportowi. Oprócz tego Allianz będzie też jednym z głównych partnerów kongresu innowacji w sporcie Sports Tomorrow Congress, organizowanego co roku przez Barça Innovation Hub. Wspólnie zorganizowany zostanie m.in. konkurs startupów w celu promowania zdrowych nawyków.

W ramach Barça Academy Allianz będzie obecny na Barça Academy World Cup, corocznym turnieju międzynarodowym, w którym biorą udział ponad dwa tysiące dzieci z całego świata. Zorganizowane zostaną różnego rodzaju kampusy i szkolenia. Barcelona wierzy, że podpisane dziś porozumienie pomoże jej być wzorem nie tylko na boisku, lecz także w sferze sponsoringu i marketingu sportowego.

Poleć artykuł

Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany.

A ile kasy dali?

A co z głównym sponsorem na koszulce ? Nike do końca lipca miało dostać informacje na przyszłe lata.

Myślenie na zasadzie "hurr durr, ile hajsu" to pokaz braku myślenia biznesowego. Sama obecność takiej marki jak Allianz w klubie wysyła sygnał innym partnerom finansowym , że jest to projekt, któremu może być warto zaufać w dłuższej perspektywie

A c@*j w to kto będzie sponsorem ważne ile za to dostaniemy bo to jest najważniejsze

Punkt dla prezydenta i jego zarządu!

Allianz na koszulkach ma być na stałe czy tylko na te dwa mecze?

Akurat ostatnio wspominałem m.in. o Allianz że chce poszerzyć współpracę z Barceloną jeśli Messi zostaje (bo będzie miał kto promować projekty technologiczne).
To bardzo dobra informacja, zatem w meczach z Stuttgartem i Salzburgiem zobaczymy na koszulkach loga tej firmy (tylko presezon).

PS: widzę komentarze pokroju "ile pieniędzy dostanie Barcelona" - to nie jest firma która lubi się dzielić oficjalnie takimi informacjami - w tym przypadku nie ma co się oszukiwać - nie poznamy w przez najbliższy czas nawet 50% założeń współpracy. Przejście z trybu lokalnego partnera (wg mnie to błędne określenie bo to partner techniczny) na tryb globalnego partnera jednoznacznie wiąże się ze sporym napływem gotówki - ale w tym przypadku w większości gotówki inwestycyjnej - czyli na rozwój projektów technologicznych, bo tam będą duże pieniadze w niedalekiej przyszłości, a Barcelona ma twarz która globalnie będzie mogła to promować. Logika podpowiada że pieniądze jakie fizycznie otrzyma Barcelona będą jedynie małym ułamkiem w stosunku do kluczowych usług analityczno-ubezpieczeniowych, usług wsparcia inwestycji budowlano-kredytowych, które zapewnią olbrzymie dochody Barcelonie w przyszłości w ramach najlepiej rokujących projektów.

No i pięknie:)

ile hajsu tylko to mnie interesuje
konto usunięte

Super. Ile Barcelona dostanie? "Teraz wspólnie wykonują krok naprzód w celu przeprowadzenia wielu projektów opartych na wspólnej filozofii zaufania, pokonywania własnych słabości i wzajemnego wsparcia. Będą stawiać na piłkę kobiecą, angażować się społecznie, szukać ciągłej innowacji oraz kompromisu między doskonałością w sporcie a wyjątkowym stylem gry. " parafrazując będą płacić za reklamę.

Najs. .