O sobie

  • Zainteresowania Brak informacji
  • Ulubiony zawodnik Del Piero
  • Ulubione zespoły Brak informacji
  • Barcelonie kibicuję od Brak informacji

Statystyki

  • Dni w serwisie 2679
  • Liczba komentarzy 18100
  • Polecenia 28969

Komentarze

0

@LuisSalvano Gra o Tron ma 900-1000 stron ale pochlania sie ja raz dwa:) no i tak masz racje, stworzenie nowego wiarygodnego swiata troche zajmuje (stron;))

kiedys lubilem czytac te tasiemce jak Terry Goodkind, George RR Martin czy Sapkowskiego.

Teraz to juz cholera wie co lubie czytac

0

@messiandiniesta to nie tablizka mnozenia powiedzial ten co z dupy wzial ze Holownia nie mialby nawet 20% na wejsciu do drugiej tury:)

2

@messiandiniesta kolego ileby Holownia nie mial to w drugiej turze praktycznie z automatu przejmuje 100% glosow Trzaskowskiego (no bo chyba nie uwazasz ze ludzie glosujacy na RT w I turze nagle w II by glosowali na AD). A skoro Duda by mial 43, Holownia jak sadzisz 20% to Trzaskowski na moje oko by musial miec z 18. Czyli Holownia juz ma 38%. A byloby to wiecej bo jak zliczyc % z rzeczywistej I tury to RT i SH mieli razem 43%. Jakby ten elektorat nawiny RT przeszedl do Holowni to mialby spokojnie wiecej niz 20% w I turze.

Tak jak juz mowilem. Holownia zgarnalby 100% glosow PO, Trzaskowski stety badz niestety nie zgarnal 100% elektoratu Holowni. Tylko 83. Reszta zaglosowala na Dude a czesc tez nie poszla na wybory.

elektorat negatywny tak dziala. PO ma elektorat negatywny na poziomie 20%, Holownia na poziomie 3%.

Od pierwszej tury wyborow badania pokazuja ze zaufanie spoleczne w stosunku do Holowni wzroslo o 9,3% czyli ponad 2 razy wiecej niz w stosunku do polityka na 2 miejscu w tym zestawieniu.

Holownia mialby ogromne szanse wygrac

0

@messiandiniesta no i na kogo oddales glos?

1

@Mazi oczywiscie ze Konfa opowiada bajki w wiekszosci przeznaczone dla dzieci. Nie bez powodu mieli duze poparcie u najmlodszych wyborcow a potem przepasc.

Czemu na nich nie glosowali 40 letni przedsiebiorcy skoro tak by im to pomoglo gospodarczo?

bardzo dobrze napisane kolego:)

Zobacz wszystkie

134

haha widzieliscie to?

dziennikarz: "Ousmane , gratuluję pięknego gola"

Dembele: "dziękuję bardzo, To ważny dla mnie gol, doda mi pewności siebie"

dziennkiarz: "jedna rzecz jednak nie daje kibicom spokoju. Czy mógłbyś wytlumaczyć sposób w jaki cieszyłeś się ze zdobycia gola? Miało to jakieś szczególne znaczenie czy po prostu szukałes kogoś bliskiego na trybunach"

Dembele: "wypatrywałem moich hejterów z La Ramblii z fcbarca.com"

Dziennkiarz: ::"a tak głośno ostatnio o nich, codziennie czytam coś na twój temat. A to że gówniarz a to że przepłacony a to że leń bo za długo był na urlopie po mundialu. Powiedz mi dostrzegłeś jakichś?"

Dembele: "Na szczęscie populacja moich hejterów na LR się zmniejsza, Ale po dzisiejszym meczu to współczuję Grubemu "

źródło: mój umysł

120

przecież Keylor poprzedni sezon rozegrał na ławce rezerwowych to jakim cudem on jest a nie ma ani Bravo ani ter Stegena? śmiechu warte. rozumiem że nagroda jest za rok kalendarzowy i Keylor gra no ale od...3 miesięcy dopiero

108

jak wy mnie wkurzacie z tym stylem. Ladujemy 4:0 na dzien dobry PSV ktore w lidze jest w kosmicznej formie. Messi hattrick po dwoch kapitalnych podaniach kolegow. Dembele co brame strzelil to glowa mala.

Wszyscy tu mysla ze co 5min bedziemy miec sytuacje sam na sam i bedziemy rozklepywac obrone przeciwnika. Trudno rozklepac cos na przestrzeni pola karnego, bo to tam wlasnie w meczach Barcelony znajduje sie obrona przeciwnika - 10 metrow od swojej bramki. Czasy gdzie obrona wychodzila wysoko i bylo mnostwo miejsca za linia obrony juz nie wroca bo kazdy normalnie myslacy trener wie ze to samobostwo tak wysoko ustawiac zespol z Barcelona. Wiec przestancie marudzic i wolac papcia Guardiole i ogarnijcie ze przez te 10 lat od jego odejscia pilka nozna, klub FC Barcelona i wszyyyyyscy przeciwnicy Barcelony (moze oprocz Rayo ktore zawsze jest w stanie przyjac 8 bramek grajac wysoko) sie zmienilo. Koniec kropka - troche logiki.

105

No i tak to powinno wygladac:) pojechali rano wieczorem fichado. Wiem ze negocjacje trwaly dluzej niz od dzisiaj rana ale bylo w miare cicho:) ciesze sie ze nie dali 50mln za Bellerina

97

Arsenal: dobra dajemy 30mln

Barca: ej no ale nam wystarczy 23mln

Arsenal: no to wezcie chociaz 25mln jak my wam krzyczymy 50mln za Hectora

Barca: ech no dobra...niech wam bedzie