Rivaldo: Jeżeli Ernesto Valverde nie wygra z Barceloną Ligi Mistrzów, nowym szkoleniowcem powinien zostać Ronald Koeman

Ela Rudnicka

8 listopada 2019, 09:00

AS

64 komentarze

Fot. Getty Images

Były piłkarz Barcelony Rivaldo wypowiedział się na kilka tematów związanych z klubem.

Valverde, Liga Mistrzów, nowy trener: Jeśli Valverde nie uda się misja zwycięstwa w Lidze Mistrzów, to będzie moment na zmianę szkoleniowca. Koeman byłby świetną opcją.

- Barcelona nie może skarżyć się na kontuzje, ma wspaniały skład. Nowi piłkarze powinni zrobić krok naprzód. Nie można być zależnym od zawodników.

- Nowi piłkarze powinni zrobić krok naprzód i wziąć odpowiedzialność, żeby móc robić różnicę na boisku.

- Valverde nie musi podejmować ryzyka z kontuzjowanymi piłkarzami, którzy muszą odpocząć albo dojść do zdrowia. Musi wierzyć w pozostałych zawodników.

Griezmann i Messi: Grałem w piłkę i wiem, że gracze zawsze rozmawiają w szatni. To z czasem zwiększy ich wzajemne zaufanie.

- Jednym z głównych problemów Griezmanna jest fakt, że przeszedł do Barcelony z klubu, w którym to on był punktem odniesienia, był decydujący w kluczowych momentach, a teraz wydaje się dość nieśmiały, być może za bardzo szanuje Messiego.

Poleć artykuł

Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany.

żadnego Koemana, broń Panie Boże

mam takie dziwne przeczucie źe jakby xaviego wrzucić odrazu na głęboką wodę to by wypaliło

Jesli nie pokonam 1 na 1 Lebrona Jamesa, nie dostane sie do NBA.

Powinni Dax kogoś kto w końcu odejdzie od tej filozofii bo to już jak widać nic nam nie daje od 2/3 lat każdy nas ciśnie

Przy całym szacunku dla Koemana, to jakie wielkie sukcesy ma on w piłce klubowej?

Valverde z tą drużyną i takim podejściem
niczego nie wygra....

Rivaldo jeden z moich ulubionych piłkarzy z dzieciństwa, na marginesie pier......oli jak potłuczony.

Wygrają tak jak ją wygrał Rivaldo w Barcelonie, czyli nie w tym życiu xD

A ten Rivaldo to wykupił jakiś roczny pakiet na udzielanie wywiadów? Co on nie ma co w życiu robić? Zapraszam do mnie, robota wokół domu znajdzie się szybko

Już teraz powinni zaklepać Erika ten Haga. I niezłą opcją był by Wenger niby cały czas był 4 ale zawsze pół składu mu sprzedali i musiał młodych ogrywać.

Ten to co drugi dzień udziela jakiegoś wywiadu.

Trzeba zacząć od tego że NIE WYGRAMY LIGI MISTRZÓW

To.co mówi Rivaldo zawsze jest na odwrót.
Druga rzecz miejmy nadzieję że valverde nie dotrwa do finału LM że co wy*ebia wcześniej

W sumie bym chciał by Rivaldo znów grał :D

Może Rivaldo Tu byś spróbował?

czy wygra czy nie wygra to i tak bedzie moment na zmiane trenera

W sumie nie sprawdzałem, ale chyba zawsze jest to samo zdjęcie, prawda? ;)

Jak wyjdą z 1/8 to będzie sukces :-)

on jest jakimś znachorem?

Ogólnie caly czas Rivaldo co on wogole robi teraz non stop jego wypowiedzi o tym co się dzieję w klubie. Redakcjo wrzuccie Stoiczkowa lepiej bedzie weselej ;)

Redakcjo - prosze nie obrzydzajcie nam wizerunku jakby nie patrzeć legendy tego klubu ciągłymi jego wypocinami. Wygląda na to, ze ja nie macie pomyslu na artykul, to wrzucacie wywiad z Rivaldo.

Zdumiewające z jaką łatwością przychodzi tu wszystkim wyśmiewanie takiej legendy jak Rivaldo. Jak trzaskał przewrotki i kręcił krawaty lewą nogą, to wszyscy skakali z radości. Teraz facet po prostu cyklicznie odpowiada na zadawane mu pytania, dzieli się swoja opinią (jak prawie wszyscy na tej stronie - zwłaszcza po porażkach), i jest wyśmiewany, nazywany Gmochem itp. Równie zdumiewający jest fakt, że do tej zabawy przyłączyła sie redakcja, która chyba celowo podpina jedno i to samo zdjęcie do wypowiedzi Rivaldo. Ludzie widząc tą fotografie z automatu chyba nastawiają się na krytykę, bez względu na to co sam Rivaldo powie.

O, Rivaldo, dawno nie udzielał żadnego wywiadu. :)))

Z taką grą to my nawet Ligi Europy, w której nas widzę nie wygramy

Uuuuuu, shots fired

Panie Rivaldo za dużo oglądasz filmów fantastycznych że z tą siermięga możemy wygrać LM .Prędzej ja będę Papieżem niż Barca wygra z tą ofermą LM , jak można wygrać LM bez taktyki i pomysłu na grę i elementu zaskoczenia .Jak on wiecznie stoi przy murawie i myśli nie o grze tylko jaki obraz na malować .
Komentarz usunięty przez użytkownika

Nie prawda jest, że Rivaldo to polski Jacek Gmoch, to półka wyżej to wszak nasz wszechwiedzący Andrzej Strejlau.

,,Jeśli Valverde nie uda się misja zwycięstwa w Lidze Mistrzów, to będzie moment na zmianę szkoleniowca:" Co ty bredzisz? Ja mam nadzieje że już go przed 1/8 LM nie będzie !

Tylko nie Rivaldo, co jak co, ale osoba która ostatnio najwięcej klepie bzdur to właśnie on.

Mój lewonożny ulubieniec zaczyna brzmieć jak Paulo Coelho :v Co za banały.

Za Koemana będzie to co z Valverde.. Zamienił stryjek siekierkę na kijek..

Jestem prawdziwym kibicem Barcelony i chcę żeby wygrała LM. Skoro dzięki temu ma zostać Valverde to trudno, dla mnie najważniejsze jest wygranie tych rozgrywek niezależnie od skutków wygrania pucharu ;D

Tak zmarnowac najlepsze lata Messiego zatrudniajac takiego nieudacznika na lawke trenerska..i co najgorsze nie opamietac sie przez 2 lata. Brawo Bartomeu.

Ostatnie słowo apropo Griezmanna w punkt i jest to punkt odniesienia do wszystkich gwiazd które troche u nas gasną (np Coutihnio). Fajnie by było jakby przychodzili i mieli charakter takiego Ibrahimovica ;) - wtedy to Messi musiałby się dostosować XD ... po komentarzach poniżej widzę że zaraz Rivaldo zostanie przerobiony na Tomasza Hajto :)

Radzę przeczytać wszystkim bo jak pojawi się kolejna część wywiadów z Rivaldo to nie będziecie wiedzieć o co chodzi.

Dzięki Rivaldo za Twoje wywiady, dzieki nim dowiadujemy sie ciekawych smaczków nt piłki nożnej :D

I kolejny wywiad z naszym celebrytą :) dobrze że zrobili z nim wywiad bo już zatęskniłem za jego świetnymi przemyśleniami

Jest Polski Gmoch xD xD

O Rivaldo kope lat xd